TOXO TELECOM asociouse con BANCO SANTANDER e  WIZINK para garantir a máxima seguridade nos pagos. O Cliente pode considerar que a súa operación está 100% protexida e sempre con certificados  SSL nas devanditas zonas privadas.

Se o noso departamento de seguridade sospeita algunha anomalía ou fraude, TOXO TELECOM resérvase o dereito de anular a transacción por motivos de seguridade. 

TOXO TELECOM pon ao dispor do Cliente 3 modalidades de pago: 

- Pago con tarxeta de crédito/débito:

Se opta polo pago con tarxeta, o pedido do Cliente non poderá terse en conta e non será tramitado ata que o pago fose autorizado polo seu banco ou caixa. 

- Pago por transferencia bancaria:

O Cliente deberá realizar a transferencia á conta que se lle indicará oportunamente. Ao finalizar o pedido, o Cliente recibirá un  mail automático cos detalles da conta bancaria na que se ten que realizar o ingreso. 

IMPORTANTE: Como concepto da transferencia deberá indicar a referencia que se lle indicará ao finalizar o pedido.

-Financiamento:

Pago a prazos , previa aceptación pola entidade financeira.