TOXO TELECOM asociouse con BANCO SANTANDER e WIZINK para garantir a máxima seguridade nos pagos. O Cliente pode considerar que a súa operación está 100% protexida e sempre con certificados SSL nas devanditas zonas privadas.
Se o noso departamento de seguridade sospeita algunha anomalía ou fraude, TOXO TELECOM resérvase o dereito de anular a transacción por motivos de seguridade.
TOXO TELECOM pon ao dispor do Cliente 3 modalidades de pago:
- Pago con tarxeta de crédito/débito:
Se opta polo pago con tarxeta, o pedido do Cliente non poderá terse en conta e non será tramitado ata que o pago fose autorizado polo seu banco ou caixa.
- Pago por transferencia bancaria:
O Cliente deberá realizar a transferencia á conta que se lle indicará oportunamente. Ao finalizar o pedido, o Cliente recibirá un mail automático cos detalles da conta bancaria na que se ten que realizar o ingreso.
IMPORTANTE: Como concepto da transferencia deberá indicar a referencia que se lle indicará ao finalizar o pedido.
-Financiamento:
Pago a prazos , previa aceptación pola entidade financeira.